" />
" />

suasana malam puasa

Monday, 8 August 2011

Dah sembilan hari umat islam seluruh dunia menjalani ibadah puasa kan..

Alhamdulillah syukur pada-Nya.. so, td lepas je kekenyangan berbuka puasa kat umah ni bersama keluarga,,aku ikot abah n abg pegi solat terawih kat majid,,, okeyh,,,bukan nk cerita pasal pegi terawih td ,,hehe,,
aku nak kongsi keGumbiraan aku dgn adik2 aku
 tadi,balik je dari terawih,,adik aku yg bongsu tu,,azman,,beria ajak aku teman die nk main bunga api ngan mercun yang die beli pg td...           
 suasan malam puasa so..aku sbgai abg mithali pown dgn rela hati nya aku teman dier,,main kat depan umah jek,,dengan abg teh die sekali,,Lokman,,so,aku nk kongsi la gambar dan jugak video montaj kitorg td,,so..enjoy the video ok..


♪ ♫ ♬  ♪ ♫ ♬  selamat menyambut hari raya aidilfitri ♪ ♫ ♬  ♪ ♫ ♬  


my little brother. azman dan lokman





jom layan video kami
"suasana malam puasa"


3 comments:

  1. sara zainol said...:

    seronok ye maen mercun? haha ckp kt adek adek kamu, maen mercun elok elok.. nt xberaya.. :)

  1. aien beyla said...:

    amboi.. awal lg dh men mercun ker ? follow me back :)

Post a Comment