" />
" />

mase berlalu dengan pantas (╥﹏╥)

Tuesday 26 July 2011
26 december 2008 - 


Tarikh aku start menapak menuntut ilmu di bumi melaka,,UiTM Alor Gajah, Melaka,,kat sini lar aku menghabiskan 3 taon idup aku menStudy ilmu,, Diploma In Mass Communication atau lebih dikenali sbgai Masscom..apa itu masscom,,hah,,pnjg sbnaye nk cter,,aku pendekkan la yer,it's kind of media lar,,ader kne mngena ngan media,,cam, perhubungan awam, advertising, wartawan, penyiaran,..ala bnyk cam de kaitan ngan telivision,, ^^ hehe,,  


26 Julai 2011-


 2 tahun dan 7 bulan aku dah kat melaka,,dah Semester 6 pon,,sem akhir aku kt sini,,lg 2bulan,,then aku akan meninggalkan bumi melaka ni. Sumpah, aku baru rase minggu lepas baru masuk UiTM,,huhu,,mase berlalu sgt pantas,,  (‾.‾҂) huh,,,, pejam celik,pejam celik dah nk abeh diploma. tapi jgn plak PEJAM CELIK,PEJAM CELIK TAK CELIK2 DAH, Alhamdulillah aku still leh celik smpi arini..




I'M NOT READY TO LEAVE YOU MELAKA!!!!!!




serius aku xready lg nk tggalkan melaka,,maybe sebab bnyk kenangan manis n pahit kat sini,,hoho..bnyk sgt kenangan kat sini,,sob3,, tp xpe,,bak kate alter bridge (penyanyi tuh) life must go on.. moving forward,yeahhhh !!!!  (✿◠‿◠)



0 comments:

Post a Comment