" />
" />

titik permulaan aku...

Sunday 24 July 2011
waktu: 5.20 pagi
tempat: teratak no.459 , felda keratong 9, muadzam shah

"kedengaran tangisan seorang bayi yang agak merdu, comel, montel di sebuah rumah yang di diami oleh sepasang suami isteri Azahar bin Mohamed Hassan dan Wan Mahani bte Wan Stafa,, telah memecah kesunyian pagi..ayam pon xsempat berkokok lagi,,tangisan yang mengejutkan rakyat jelata agar mendirikan solat subuh,,hehe,,(berkat tangisan beliau)..

kali pertama aku melihat dunia setelah sekian lama berada di dalam perut ibuku,,eh,,jap jap,,AKU?? yelah,,aku,,aku la tuh,aku dilahirkan di ruang tamu bertemankan parent serta seorang doktor yang menyambut kelahiran,, ye,,aku keluar kat dunia niyh kt ruang tamu umah je,,xpayah nak gi hospital,abeh minyak ambulan je kan,,haha,,kecik2 lg dah tunjuk betapa terrer nyer aku tanpa bantuan teknologi, doktor2 reramai,ambulan bagai,haha.

Di beri nama khairul Mustadza Hannafi bin Azahar,,pnjg kan nama,,haha,,berdasarkan kajian serta rumusan yg dibuat oleh aku,maybe name aku pnjg coz abah aku nk bls kot,,sbb name die pndek jek,,atok aku bg name beliau,,Azahar ,,je,,hehe,,so name anak die bg pnjg2,,adik bradik aku sume nme pnjg2,,meh aku list kan name diorang :-

1) khairul Azwan Razak - abg aku 

2) khairul Amar Firdaus - angah
3) aku lar niyh,, - rujuk perenggan di atas (dah mcm ambik exam BM plak)
4) khairul Ekhzan Lokma- adik 
5) khairun Nisa Azwani - sorang ni je perempuan 
6) khairul Azman Shah - adik bongsu aku yg sgt degil 


 semua nama bermula dgn KHAIRUL kan,,except my little sister,,KHAIRUN,,
khairul ni bermaksud Sebaik-baik,,
so, kalau diterjemahkan name khairul - sebaik baik, Mustadza- ade makne Ustad di tgh2 tuh,   Hannafi-Keikhlasan dan kejujurun..



Info Aku yg Korang patot tau


- addicted to nescafe, teh ais
- minat ngan gadjet2 
- seorang yg  happy go go lucky, suke gelak, gile-gile
- music is my life
- Chelsea fc,, 
- student of UiTM Alor Gajah, Melaka
- da semester akhir pon, Diploma in MassCommunication

tu je kot buat mase niyh,,nnti pape aku update lg ok,,



..(,“)
 ./█\. kat bwh niyh ..
._| |_  lar mamat yg bernama Napi

1 comments:

  1. Atirah said...:

    untong laaaarr comel :)

Post a Comment